Kedai Jual Kad Touch N Go

Awasome Kedai Jual Kad Touch N Go 2022. Kad touch n go nfc ini di jual secara rasmi nya pada 22april2022. Touch 'n go kini sedang menjual kad nfc mereka secara berperingkat di lazada.

Di Manakah Boleh Mendapatkan Kad Touch N Go eRefund Touch' n Go
Di Manakah Boleh Mendapatkan Kad Touch N Go eRefund Touch' n Go from saigegyles.blogspot.com

Sila ikut arahan pada touch n’ go ewallet anda untuk menambah nilai kad anda dengan mudah. Lokasi terpilih untuk dapatkan kad touch ‘n go yang dinaik taraf setakat yang diumumkan oleh pihak tng, sebanyak 153 stesen minyak di seluruh negara yang kini menjual. Kaedah pembelian kad tng baharu.

Cara Beli Kad Touch ‘N Go Nfc Berikut Adalah Merupakan Cara.


Kaedah pembelian kad tng baharu pembelian kad touch n go versi baharu boleh dibuat melalui beberapa kaedah berikut: Touch n go malaysia june 26 2018 tidak tahu di mana lokasi pembelian kad touch n go. 718 0 touch ‘n go group mengumumkan kad touch ‘n go yang dinaik taraf dengan sokongan nfc mula dijual secara rasminya hari ini.

I) Touch N’ Go Ewallet:


Petaling petaling jaya petronas desa mentari lot pt 621, desa mentari, jalan klang lama, 46150 petaling jaya, selangor darul ehsan. Touch ’n go is the cornerstone of the digital transformation within malaysia’s mobility ecosystem, pioneering seamless consumer experiences for millions across the nation. Where can i purchase a tng card?

Namun, Jika Anda Tidak Mementingkan Ciri Nfc Dan Terdesak Mahu Menggunakan Kad Tng, Boleh Dapatkan.


Pembelian setiap kad touch ‘n go baharu boleh dibuat pada kadar harga: Klik pada ikon tng card pada halaman. Aplikasi tng ewallet ( panduan beli kad tng di.

Pasti Ramai Yang Tak Tahu Bahawa Kad Touch ‘N Go Akan Tamat Selepas 10 Tahun Kan?


Lokasi terpilih untuk dapatkan kad touch ‘n go yang dinaik taraf setakat yang diumumkan oleh pihak tng, sebanyak 153 stesen minyak di seluruh negara yang kini menjual. Pertama, dua kedai touch 'n go sendiri iaitu di nu sentral dan wisma tng di avenue 5, bangsar south namun ia juga bergantung pada stok. Di mana ada jual kad tng nfc ini?

Sila Rujuk Pautan Ini Untuk Senarai Lokasi Kad Tng.


Kaedah pembelian kad tng baharu. Melalui harga yang sama dengan kad tng. Anda boleh dapatkan kad tng di pusat touch ‘n go, touch ‘n go spot di stesen minyak terpilih, stesen petronas terpilih, dan juga kaunter jualan di lebuh raya.

Belum ada Komentar untuk "Kedai Jual Kad Touch N Go"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel