Tempat Menarik Alor Setar

Cool Tempat Menarik Alor Setar 2022. Suasana malam di masjid zahir dan istana anak bukit yang memang menarik pada waktu malam. Salah satu tempat menarik di alor setar yang paling penting ialah tokong silang budaya, wat nikrodharam, yang terletak di antara telok wanjah dan stadium jalan.

Alor Setar 8 Tempat Menarik Untuk Percutian Bajet Anda Ceriasihat
Alor Setar 8 Tempat Menarik Untuk Percutian Bajet Anda Ceriasihat from www.ceriasihat.com

Kl atau nama penuhnya wilayah. Oleh itu, sangatlah ideal untuk mereka yang. Tempat menarik ootd alor setar;

10 Tempat Bersejarah Menarik Wajib Dilawati Di Alor Setar,Kedah Kali Ini Kembara Along Murni (Am) Di Kedah Di Bawah Kelolaan Borakkita Dengan Kerjasama.


10 tempat bersejarah menarik i alor setar i kedah i balai besar i muzium diraja kedah i. Masjid ini juga sangat popular sebagai tempat untuk photoshoot bagi pasangan pengantin di alor setar. Muzium negeri kedah kredit gambar:

Hotel Mesra Alor Setar Terletak Di Alor Setar.


Tempat menarik di kedah 2022 aktiviti percutian best. Tempat menarik di alor setar kedah untuk dilawati; Bite cafe merupakan tempat menarik di kedah yang merupakan restoran western yang popular di alor setar kedah.

Beranda » Wisata » Tempat Menarik Di Alor Setar Yang Terkini 2021 Paling Cantik.


Oleh itu, sangatlah ideal untuk mereka yang. Jadi kali ni kami nak kongsikan 10 tempat menarik untuk anda singgah jika ke alor setar. Bangunan menara ini di bangun dengan biaya mencapai forty juta ringgit.

Homestay Sri Uda Alor Setar Apa Yang Menariknya Di Homestay Sri Uda Ini Ialah, Host Menyediakan Dewan Khas Untuk Sebarang Majlis.


Jika anda berhasrat bercuti di alor setar untuk mencari menu makanan menarik di sini sila terokai 25 tempat makan menarik di alor setar. 5 star boutique small luxury hotels. 1.muzium padi kedah merupakan jelapang padi negara dan antara pengeluar padi.

Tempat Menarik Ootd Alor Setar;


Cafe yang terletak di tengah bandar alor setar ini dikelilingi oleh tarikan. Tempat menarik di alor setar, kedah terbaharu bagi tahun 2022. Pemandangan di seluruh alor setar dapat dilihat di atas menara ini.

Belum ada Komentar untuk "Tempat Menarik Alor Setar"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel